Тайм-менеджмент для жінок — як ефективно спланувати робочий час

Тайм менеджмент для женщин - как все успевать

Тайм-менеджмент для жінок — як ефективно спланувати робочий час

Blonda No Comment
Кар'єра

Багато жінок на початку кожного робочого дня ставлять перед собою список справ, які необхідно виконати. Однак, на практиці часто буває так, що день вже практично завершився, а план роботи так і залишився незавершеним, і старі завдання дуже часто доводиться переносити на інший день. Напевно це знайоме багатьом працівникам. Як же можна виконати всі завдання, поставлені на день, саме в цей день, щоб можна було все встигати, і не доводилося виконувати за один день більше навантаження зі старими завданнями.

По-перше, план на день необхідно писати не день в день, а з одного дня на наступний. При цьому не варто переоцінювати свої сили, і складати навантаження потрібно таким чином, щоб Вам було під силу її виконати. Таким чином, записуючи плани «на завтра», вранці можна буде починати день з виконання роботи, а не зі складання списку справ. Найкраще починати день з найскладніших справ, на які необхідно витратити досить довго часу. При цьому найкраще заздалегідь приблизно розподілити, на які завдання скільки Ви збираєтеся витратити часу, наприклад, підробіток може зайняти 1 годину, а основна робота — 7 годин. Якщо проект сам по собі великий, то його слід розбити на кілька невеликих підзадач, тоді впоратися з ним буде набагато простіше і швидше. При цьому не варто занадто дріб’язково описувати в плані на день свої завдання, наприклад, не варто уточнювати, що потрібно відправити лист клієнту, а краще написати: «кореспонденція — 1 година».

Звичайно ж, якщо Ви склали список завдань на день, то з ним звичайно ж потрібно звірятися, інакше якщо Ви не будете в нього заглядати, то його складання просто не має сенсу. Викреслювання відпрацьованих пунктів буде стимулювати Вас зробити свою роботу більш швидко і якісно. Якщо ретельно розпланувати свій час, то знайдеться і хвилинка на щось приємне, наприклад, можна буде зайнятися інтернет-шопінгом, або читанням улюбленої книги.

Популярні статті:

Як стати успішною жінкою
Дати пораду, як стати успішно в кар’єрі може тільки та людина, яка сам став успішним. Успішна бізнес-леді Людмила Богуш-Данд знає, що потрібно зробити, щоб стати успішною і домогтися своїх цілей. По-перше, кожна людина в своєму житті про щось мріє, але при цьому не всі діляться своїми мріями з близькими людьми, тому що мрії — це […] …

Як зважитися поміняти рід діяльності
Дуже часто буває, коли працюєш в одній і тій же компанії на протязі декількох років поспіль, хочеться змінити компанію, і, можливо, навіть свою діяльність. Звичайно ж, можна змінити рід своєї діяльності, проте до цього необхідно ретельно підготуватися. Насамперед необхідно розібратися, чому саме Вас не влаштовує Ваша нинішня посада, або робота, яку Ви виконуєте, адже завжди […] …

Як зосередитися на роботі
Практично у кожної людини буває така ситуація, коли дуже складно зосередитися на своїй роботі, причому такі ситуації бувають не тільки у підлеглих, але і у начальників. Які ж бувають способи, щоб робота просувалася швидше і ефективніше? Отже, в першу чергу необхідно залишити на своєму робочому місці виключно потрібні речі, наприклад, якщо Ви агент з нерухомості, і […] …

Боротьба з лінню. Як правильно організувати робочий час
Звичайно, іноді приємно полінуватися, і нічого не робити, однак, багатьом людям саме лінь заважає будувати плани на майбутнє, і побороти її може тільки мотивація, і висока самоорганізація. Отже, що ж необхідно робити для того, щоб побороти лінь? По-перше, ранок необхідно починати з розминки, і душа. У цьому випадку Ви повністю прокинетеся, і зарядитесь бадьорістю на […] …

Як врівноважити баланс між кар’єрою і особистим життям
В житті необхідно дотримуватися між усіма складовими баланс. Наприклад, якщо Ви занадто будете захоплюватися своєю кар’єрою, тоді це не дуже добре буде позначатися на особистому або на сімейному житті. Однак, якщо дотримуватися деяких правил, тоді можна зробити і так, щоб робота не заважала сімейного життя, і навпаки. По-перше, необхідно вміти переключатися. Навіть якщо Ви дуже

Оставить ответ