5 способів як підвищити свою продуктивність

Час – це золото. А ви правильно його розподіляєте?

У кожної людини є рівно 24 години для того, щоб виконати роботу, прийняти рішення, зробити ключове дію або просто відпочити. Кожен вибирає сам, у що він буде інвестувати свій час. Є два способи, як можна збільшити свою продуктивність праці: витратити більше часу або працювати розумніше.

Всі ми хочемо більше заробляти, більше відпочивати і проводити час зі своєю сім’єю. У цій статті розповімо про п’ять способах, які допоможуть вам оптимізувати час роботи, стати більш ефективними.

Вимкніть повідомлення

Ви можете подумати, що вже знаєте, скільки часу у вас забирає ту чи іншу дію. Однак, це не завжди так. Виконуєте роботу і відволікаєтеся на повідомлення? Кожні п’ять хвилин перевіряєте соціальні мережі? Є програми, які автоматично вважають вашу активність в телефоні. Подивіться в кінці дня звіт. Скільки часу за день у вас пішло на перегляд контенту в Інстаграме або в будь-якому іншому додатку? Ви здивуєтеся результату.

Робіть регулярні перерви

Це звучить нелогічно, але заплановані перерви можуть допомогти поліпшити концентрацію і продуктивність. Але потрібно розуміти, що таке хороший перерву. Для того, щоб організм відпочив, змініть своє положення тіла. Якщо ви сиділи, встаньте, пройдіться, зробіть легкі вправи. Якісний перерву, який дасть вам енергію, – це точно не перевірка соціальних мереж.

Дотримуйтесь «правилом двох хвилин»

Якщо у вас є завдання, яке можна виконати за дві-менш хвилин, зробіть її відразу. Не відкладайте. Завдання відніме у вас менше часу, якщо ви зробите її відразу і не будете до неї повертатися.

Скажіть немає зустрічам

Зборів, зустрічі забирають енергію і забирають час. Відмовтеся від них. Перш ніж погодитися на таку зустріч, запитайте себе, чи допоможе вона досягти вам тієї мети, яку ви поставили? Якщо немає, відправте людині лист або здзвонитеся по телефону.

Забудьте про багатозадачність

Ми думаємо, що, якщо виконаємо кілька завдань одночасно, ми станемо продуктивними. Насправді, багатозадачність працює навпаки. Ви втрачаєте фокус уваги і не виконуєте роботу якісно. Візьміть за правило виділяти головні речі і виконувати їх поступово один за одним. Робіть тільки те, що дає вам результат і веде вас до поставленої мети.

Цінуйте свій час. Працюйте менше, працюйте з розумом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *